My Customer World 2018 – wydarzenie dla branży Customer Service

Kiedy już wrócicie z majówki wypoczęci oraz głodni nowych wyzwań i pomysłów, rozważcie udział w bardzo ciekawie zapowiadającym się wydarzeniu dla branży customer service, łączącym ideę targów oraz konferencji – My Customer World 2018. Część targowa odbędzie się 9. maja, natomiast konferencyjna 9-10. maja, wszystko w centrum Warszawy.

Podczas expo, ponad 30 wystawców zaprezentuje najnowsze i usługi związane z obsługą klienta w Twojej firmie. Oprócz tego, na scenie targowej odbędzie się 16 tematycznych prezentacji.

Jeszcze ciekawiej zapowiada się konferencyjna część wydarzenia, podczas której w ciągu 2 dni swoją wiedzą podzieli się aż 30 prelegentów. Jak zmieścić tyle prezentacji w 2 dni tak żeby nie odbywało się kilka w jednym czasie? Rozwiązaniem ma myć ograniczony czas jaki mają do dyspozycji kolejni mówcy (ok. 20 min.), przy jednoczesnej eliminacji wszystkich tych elementów wystąpień, które nie stanowią wartości dla odbiorców. Jak zapewniają Organizatorzy My Customer World- ma być samo mięcho. Szczegółowy harmonogram wystąpień możesz sprawdzić tutaj.

Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz na stronie wydarzenia – mycustomer.world/pl/

Jeśli masz jakieś uwagi lub pytania do powyższego tekstu, zostaw komentarz lub napisz do mnie: filip@klientnaszfan.pl 

Odwiedź profil Klient Nasz Fan na FB